torstai 14. maaliskuuta 2013

Palaveri ja tilannekatsaus

Tapasin tänään Sami Sundvikin Cocovilta. Keskustelimme tilanteestani ja ongelmistani ruoan ja painonpudottamisen suhteen. Keskustelu antoi ajattelemisen aihetta paljon. Rakastan opiskella ruokaan liittyviä asioita ja vielä mahtavampaa n se, että oikeasti myös oppii jotain pysyvää :) Saan ensiviikon alussa ensimmäisen tuotepakettini Cocovilta ja se sisältää mm. pakurikääpäteetä, gojimarjoja, raakasuklaata, mulperinmarjoja ja paljon muuta <3 Raakasuklaata olen ollut aikeissa ostaa jo viime kesästä, mutta olen hieman arastellut ajatusta. Nyt pääsen vihdoin sitä testaamaan. Pakurikääpä teetähän pääsin muutama viikko sitten kokeilemaan Maarulla ja oli se hyvää :) Olen innoissani tästä mahdollisuudesta joka minulle on suotu ja toivon (ja uskonkin) että tällä on suotuisia vaikutuksia kehoni immuniteettiongelmaan, jota mm. jatkuvat antibioottikuurit heikentävät entisestään. Toivon myös virkeämpää oloa ja painonpudotuskin olisi tervetullutta :) Olen todella motivoitunut ja uskon että tästä alkaa uusi elämä :)

Pakurikääpäteetä muumimukista <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti